MBA

گروه تخصصی MBA (مرکز آموزش ماهان)

MBA

گروه تخصصی MBA (مرکز آموزش ماهان)

جلسه سوم: اصول بازاریابی - انواع بازار و محیط بازاریابی


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 از نظر یک اقصاددان یک بازار شامل تمام خریداران وفروشندگانی است که در حال داد و ستد کالا یا خدمات خاصیهستند.

 از نظر یک بازاریاب نیز بازار مجموعه تمام خریداران بالقوه وواقعی است که برای یک کالا وجود دارد.



برای دریافت فایل به ادامه مطلب مراجعه شود


جلسه سوم: اصول بازاریابی - انواع بازار و محیط بازاریابیدریافت

حجم: 1.63 مگابایت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۶
امیر وصالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی