جلسه سوم: اصول بازاریابی - انواع بازار و محیط بازاریابی
سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۵ ب.ظ
جلسه سوم: اصول بازاریابی - انواع بازار و محیط بازاریابی
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
از نظر یک اقصاددان یک بازار شامل تمام خریداران وفروشندگانی است که در حال داد و ستد کالا یا خدمات خاصیهستند.
از نظر یک بازاریاب نیز بازار مجموعه تمام خریداران بالقوه وواقعی است که برای یک کالا وجود دارد.
برای دریافت فایل به ادامه مطلب مراجعه شود
جلسه سوم: اصول بازاریابی - انواع بازار و محیط بازاریابیدریافت
۹۴/۰۳/۲۶
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.